doDisplay('div-gpt-ad-GraziaNL_below_menu_allpages');

Monica Geuze haalt hard uit naar klagende volger 

In haar nieuwe vlog lucht Monica Geuze haar hart.
doDisplay('div-gpt-ad-GraziaNL_below_image_article');
Monica Geuze

Het is absoluut not done in influencer-land om een betaalde samenwerking niet te vermelden. Vlogster Monica Geuze ging hier onlangs per ongeluk mee de mist in en één volger in het bijzonder wijst Monica daar maar al te graag op.

doDisplay('div-gpt-ad-GraziaNL_in-content_top_article');

Hart luchten

Regelmatig trekt volger Max – zoals Monica hem in haar nieuwste vlog voor het gemak even noemt – aan de bel bij manager Stanley. Gek wordt ze ervan. Onder het genot van een vette hap, lucht ze haar hart daarover bij vriendin Danique Bossers.

“Hij mailt heel vaak naar Stanley van ‘Monica heeft niet benoemd dat iets een samenwerking is’, bla bla bla. Soms vergeet ik dat oprecht”, briest de vlogster. “Maar mijn volgers weten echt wel dat als ik een half uur over Tanrevel lul, dat het een samenwerking met Tanrevel is.”

Klaaglijst

Wat Monica met name stoort aan Max is dat hij bijna wekelijks loopt te klagen bij haar manager. Als een soort ware klokkenluider neemt Max zijn taak behoorlijk serieus. Zo stelde hij een Excel-bestand op, met daarin alle voorbeelden van sluikreclame in de vlogs van Monica. Zijn bevindingen stuurde hij daarna wederom door naar manager Stanley.

Monica heeft dan ook nog een duidelijk boodschap voor de klager. “Max, als je kijkt: ik ben lekker bij de McDonald’s aan het vreten en het is niet gesponsord.”