slogan

Dit wenkbrauwpotlood had een wachtlijst van ruim 500 mensen

Maar liefst vijfhonderd mensen stonden op de wachtlijst van Eyeko's 'Brow Game Strong'. Wanneer zó veel mensen wachten op een specifiek beauty product, kunnen we alleen maar aannemen dat het iets bijzonders heeft. Let's find out!

Go-to merk

Eyeko, het go-to merk voor mascara's, eyeliners en brows, is een merk waar sterren als Alexa Chung, Jennifer Lawrence en Salma Hayek groot fan van zijn. 

On fleek

Maar, er is één product in het bijzonder waar het internet laaiend enthousiast over is: 'Brow Game Strong'. Dit wenkbrauwproduct, te koop voor zo'n €20, heeft een schuin afgesneden kwastje waar het product mét vitamine E al uit komt. Geen extra kwastjes en potjes meer nodig dus. Score!

Hebben!

In Nederland wordt het merk onder meer online verkocht bij The Make Up Spot, Skins en Vogesa. Maar, het (wonder)-product zelf is momenteel alleen nog in het Verenigd Koninkrijk verkrijgbaar. Laat je ons weten waar jij 'm hebt bemachtigd?

Lees ook: De bizarre wenkbrauwtrend die viral gaat

Bron: LOOK magazine Beeld: iStockphoto