Het duivelse marketingplan van Miley Cyrus

Het is al tijden niet meer stil geweest rondom Miley Cyrus. Nadat haar naam synoniem is geworden met twerken en ze poede...

Het is al tijden niet meer stil geweest rondom Miley Cyrus. Nadat haar naam synoniem is geworden met twerken en ze poedelnaakt in haar nieuwe clip verscheen, blijft ze in de spotlights staan.

Amerikanen lazen de laatste tijd gemiddeld twaalf keer zo veel verhalen over het voormalig kindsterretje als over het nieuws dat zich in Syrië afspeelt. De zoekopdracht ‘Miley Cyrus twerking’ levert op Google maar liefst 127 miljoen hits op.

Als een speer

Toch legde alle negatieve aandacht Miley geen windeieren. De single Wrecking Ball is sinds de release vorige week al 105 miljoen keer bekeken. Na het VMA-incident schiet de verkoop van de twee singels van haar nieuwe plaat BANGERZ omhoog. Over aandacht voor het album dat op 8 oktober te downloaden is, valt dus niet te klagen.

Zelf maakt de gekortwiekte blondine zich toch wel enige zorgen over haar gesteldheid. ‘I have so many fucking issues’, deelde ze openhartig met de Britse krant The Sunday People. Ze vertelt over haar drukke leven en de tol die ze ervoor betaalt.

Werkt dit duivelse marketingplan nou echt of hebben we te maken met een Hollywood-ontsporing? Lees alles over deze wildebras in de Grazia van deze week.

Beeld: Getty

Laatste nieuws