Je leest het ’t eerst op Grazia.nl

De Kardashian Kompilatie

De Kardashians en Jenners: either you love ‘em or you hate ‘em. Maar zelfs als ze het bloed onder je nagels vandaan hale...

De Kardashian Kompilatie

De Kardashians en Jenners: either you love ‘em or you hate ‘em. Maar zelfs als ze het bloed onder je nagels vandaan halen, wil je altijd weten wat ze weer hebben uitgevreten. Want ja, er is altijd wel wat aan de hand in Kardashian-land. Daarom de Kardashian Kompilatie!



Komt Kim Kardashian weer met een sekstape?

Komt er een vervolg van Kims befaamde sekstape? Wel als het aan Steven Hirsch, directeur van de Amerikaanse pornofilmmaatschappij Vivid, ligt. Steven biedt Kimye een 25 miljoen dollar aan voor een sekstape, dat vertelt de pornobaas in gesprek met Radar Online. Hirsch is tevens de man die de eerste sekstape van de realityster samen met toenmalige vriend Ray J uitbracht. "Het contract waarin stond dat we Kims video zouden uitbrengen, was misschien wel de beste deal ooit gemaakt in de porno-industrie", legt Steven uit aan Radar Online. "En dan heb ik het niet alleen over de verkoopaantallen, maar ook over de gigantische lading publiciteit die het genereerde. Deze tape staat echt boven elke andere video."



"Het aantal kijkers stijgt iedere dag en het interessante is dat de verkoop direct gerelateerd is aan de hoeveelheid nieuws die er over Kim naar buiten komt. De originele video is onze best bekeken titel en een video met Kanye is minstens 25 miljoen dollar waard", besluit hij.

Kylie haalt uit naar haters

Dej ongste Jenner-telg ontkomt niet aan de drama rondom haar Lip Kits. Kylie kreegniet alleen een storm van kritiek over zich heen omdat de kwaliteit flink wat te wensen overliet en dat de verzending te lang duurde én dat haar smeersels praktisch hetzelfde zijn als de ColourPop Ultra Matte Liquid Lipsticks. Alsof dat niet genoeg was, kreeg het bedrijf van het 18-jarige multitalent een negatieve beoordeling van het Better Business Bureau (daar lees je HIER meer over). Kylie deelde daarom een Instagrampost om haar kant van het verhaal te vertellen. Ze neemt de klachten ontzettend serieus, maar ze is het ook zat dat iedereen haar bedrijf telkens wil bashen.

Kendall danst op het water

Ja écht, ter ere van het 90-jarige bestaan van het Italiaanse modehuis Fendi werd de Trevi fontein in Rome omgetoverd tot een catwalk. “Een modeshow bij de Trevi Fontein is de beste manier om de negentigste verjaardag van Fendi te vieren, omdat het onze roots en DNA verbeeldt, terwijl het uiting geeft aan creativiteit en vakmanschap,” zei voorzitter en CEO Pietro Beccari eerder tegen WWD. “De Trevi Fontein is een unieke plek en representeert Fendi’s behouden van waarden, traditie en historische patronage terwijl er vooruitgekeken wordt naar de toekomst.” Natuurlijk was muze Kendall één van de modellen die over de opvallende catwalk paradeerde en dat vraagt uiteraard om een klein dansje.