PIECES komt met fantastische kerstcampagne

Kerst staat voor de deur. Je wish list ligt al klaar en de zoektocht naar de perfecte cadeaus kan beginnen. Kerst g...

Kerst staat voor de deur. Je wish list ligt al klaar en de zoektocht naar de perfecte cadeaus kan beginnen. Kerst gaat immers over geven.

Bigger & better

Grote, dure cadeaus maken gelukkig; dat is wat veel mensen denken. Er wordt dan ook steeds meer geld en energie in Kerst gestoken, zodat het ieder jaar weer nóg groter en nóg indrukwekkender is. Niet alleen door consumenten, maar ook door bedrijven. Campagnes worden steeds duurder en spectaculairder. Maar PIECES heeft het dit jaar anders aangepakt.

Dure campagne

In plaats van een grote, dure campagne, kiest PIECES voor een campagne die je aan het denken zet. Het internationale topmodel, de beste stylist en de prachtige locatie waren allemaal klaar om geboekt te worden, maar toen gooide PIECES het plan om. In plaats van een dure campagne maken, doneerden ze het kerstcampagnebudget van € 66.666 aan Artsen zonder Grenzen,’s werelds grootste medische hulporganisatie. Met dank aan de vrijwillige bijdrage van bekende Deense namen als Bodil Jørgensen, Reem, Nicholas Kidd, Marie Boda Joekim, Andrea Nielsen en Mathilde Göhler maakte PIECES een filmpje met een mooie kerstgedachte.

Nieuwe kerstgedachte

Je kunt natuurlijk nog steeds de mooiste X-mas gifts bij PIECES kopen, maar wel met een andere gedachte: de mooiste cadeaus kunnen namelijk niet ingepakt worden. Dus geef er ook een knuffel, kus of glimlach bij. Bekijk snel onderstaand filmpje!

Laatste nieuws