slogan

Aldi verkoopt iconische beauty producten voor een klein prijsje

Aldi lanceert een nieuwe make-up collectie onder de naam Lacura. Deze collectie is geïnspireerd op iconische beauty producten, maar dan met een klein prijsje.

Aldi's trucje

Eerst bracht Aldi Jo Malone geïnspireerde kaarsen en diffusers op de markt. Daarna ook handzeep en bodylotion. Deze producten vlogen de winkels uit. Vlak hierna kwam Aldi met een budgetversie van de iconische Naked pallet van Urban Decay. Weer een schot in de roos! Nu lijkt Aldi dit trucje opnieuw te doen met de make-up collectie Lacura. Een lijn gebaseerd op make-up van high-end merken. 

Lacura

Lacura bestaat uit zes producten, allemaal make-up essentials. Producten die niet in je make-up tas kunnen ontbreken: een primer, een blush, een balsem, een mascara, een contourset en een bronzer. De essentials kosten niet meer dan 8 euro per stuk. Volgens Aldi bereik je met deze make-up producten een high-end uiterlijk voor een fractie van de prijs. De producten zijn limited edition, dus op is op. 

In de UK is deze collectie vanaf 18 november online verkrijgbaar en vanaf 22 november liggen de producten in de winkels. Of en wanneer we de producten ook in Nederland kunnen kopen is helaas niet bekend. 

Lacura Snapshot Ready Foundation Primer
Lacura Aloha Bronzer
Lacura Too Legit Mascara
Lacura Blush
Broadway Shape & Glow
Lacura Beautifying Daily Balm

 

Bron: Glamour - Beeld: iStock