Je leest het ’t eerst op Grazia.nl

Abercrombie & Fitch gooit het over een andere boeg

Jarenlang was Abercrombie & Fitch hét merk dat gedragen werd door tieners, maar die tijd is voorbij. Om te overleven in...

Abercrombie & Fitch gooit het over een andere boeg

Jarenlang was Abercrombie & Fitch hét merk dat gedragen werd door tieners, maar die tijd is voorbij. Om te overleven in een tijd waarin de keten vooral negatief in het nieuws is, wordt het roer (ja, alweer) omgegooid. Het merk gaat zich richten op een andere doelgroep, en wel de studenten. Zij moeten het merk weer een boost gaan geven.

Lekker hip

En daarom zal de collectie van Abercrombie & Fitch er een tikkeltje anders uit gaan zien: geen logo's, minder zwart (dat was al bekend) en ook de basic shirts (die in alle kleuren verkrijgbaar waren) gaan de deur uit. De nieuwe items zullen modieuzer zijn. Denk aan: crop tops, blousejes en hippe shorts. Je vindt de collectie hier.