Abercrombie & Fitch wordt in een nieuw jasje gestoken

De Amerikaanse keten Abercrombie & Fitch wordt flink onder handen genomen en ze presenteren nu, voor het eerst in 15...

Lees ook

De Amerikaanse keten Abercrombie & Fitch wordt flink onder handen genomen en ze presenteren nu, voor het eerst in 15 jaar, een heel nieuw retailconcept.

Retail

De sterke parfumlucht en de keiharde muziek in de winkel, zijn vanaf nu verleden tijd. Abercrombie & Fitch maakt ruimte voor een netter en meer allesomvattend imago om iedereen aan te spreken in hun doelgroep, zo laat Fashion United weten. Het bedrijf opent op 17 februari de eerste winkel in Columbus, Ohio met het nieuwe concept. Er zullen zes andere winkels met hetzelfde concept volgen.

De nieuwe winkel heeft verschillende shop-in-shops voor denim en parfum, innovatieve paskamer-suites, klantvriendelijke kassa’s en een gevel met het metalen logo van Abercrombie & Fitch uit begin 1900. “Het nieuwe Abercrombie & Fitch ontwerp laat een sterk merk zien met een rijke historie die zich blijft ontwikkelen”, aldus de ontwerper MJ Sagan Architecture. “Een samenhangend palette van materialen, een verbeterde collectie en huiselijke elementen versterken het persoonlijke, meer intieme aspect van de A&F shopping experience.”

Beeld: iStock, Bron: WWD, Fashion United

Laatste nieuws

Zie ook