Amsterdam Fashion Week 2018 zit erop. Van David Laport tot Zoë Karssen; de vernieuwde AFW was een spektakel. Vooral de show van supermarktketen Lidl viel bij bezoekers in de smaak.
Trendy sokken van de Lidl
Tussen Le Café Noir Studio, Sylvian Heach en Goldberg was daar opeens Lidl. De supermarktketen wist zich goed staande te houden tussen de grote kledingmerken, en hoe! Inmiddels is het de meest besproken show van AFW.
Naast de coltruien, broeken en blouses die op de catwalk voorbij kwamen, viel één ander item erg goed in de smaak: de sokken! Marketingmanager Christine Braun zei na afloop van de show: "Het werd zo hysterisch rondom die sokken, dat we nu overwegen ze eenmalig in de winkel te verkopen." Zullen de witte sokken met het Lidl logo erop een trend worden dit najaar?
Lees ook: Waar iedereen het over heeft na tweede aflevering HNTM
Bron: Parool Beeld: Getty