Wie Bol.com volgt op Facebook en Twitter, weet dat de medewerkers van de webshop niet op hun mondje zijn gevallen en hilarische teksten plaatsen bij hun producten. Dit keer schreven ze echter niet over Bol.com zelf, maar over andere bedrijven. En dat allemaal in de vorm van gedichten.
In totaal werden 25 medewerkers aan het werk gezet om 381 gedichten te delen op Twitter. De rijmpjes, die allemaal niet heel erg positief zijn, werden onder andere gemaakt voor bedrijven als Lidl, KPN, PostNL en de NS.
Lees ook: Bol.com gaat viral met hilarische advertentie
Hilarisch
Veel bedrijven laten het er niet zomaar bij zitten en besluiten dan ook om in rijmvorm te reageren op de venijnige gedichten van Bol.com. Dit levert hilarische tweets op. Kijk mee.
Plots in onze inbox, spontaan en ietwat maf,
— KPN Webcare (@KPNwebcare) November 29, 2018
Bol met hun creatief tweet en de gedurfde rijmstraf.
2018 was mij toch een jaar, met alle ups and downs,
extra data, belminuten. Ach! Storing tijdens RTL Lounge.
Toch blijven we doorgaan, vrolijk op en top,
ééééén leestekens op 😩
Oh rijmpieten van https://t.co/roNMAPRJBb we hebben u gemist
— PostNL (@PostNL) November 29, 2018
jullie gedichten komen van een ware linguïst
Al onze depots zijn tot de nok toe gevuld
we vragen daarom om iets meer geduld
We bezorgen duizenden pakketten door het hele land,
dus we moeten nu weer door. Korter, mand!
Hi @bol_com, hoe is het daar?
— NS online (@NS_online) November 29, 2018
Is jullie werk al klaar?
Dit lijkt me erg sterk.
Genoeg gezeur, hup aan het werk! ^JL pic.twitter.com/owHYrZ7IYh
Fakka Niffas,
— Lidl Nederland (@LidlNederland) November 29, 2018
Wat balen dat Geer jullie niet kon bekoren,
Een samenwerking dus met Lidl Kleine wat jullie betreft?
Kunnen jullie ‘m dan bali pattas sponsoren?
Doen wij een remake van Drank en Drugs, wij dachten aan: Drop & Dreft.
Bron: Twitter, AD Beeld: Getty