Je leest het ’t eerst op Grazia.nl

Love it! H&M lanceert nieuwe tool in app

Dit scheelt een hoop tijd en gedoe!

Love it! H&M lanceert nieuwe tool in app

H&M is on fire! Naast dat het merk samen met de andere merken van H&M Group de outletplatform genaamd Afound.com begint, hebben ze nog meer leuke veranderingen in petto.

Bikini Tinder

Het klinkt misschien een beetje gek, maar H&M heeft zich laten inspireren door Tinder. Say what? Ja, echt! Het zit als volgt: nu de zomer voor de deur staat, slaan we massaal nieuwe swimwear in. Toch verdwalen we soms in het enorme aanbod dat winkels te bieden hebben. Vandaar dat de Zweedse modeketen het ons nu een stukje makkelijker gaat maken.

Lekker swipen

In plaats van alles in de app bij elkaar te gooien, kun je nu naar links en rechts swipen. Zie je een leuke bikinitop of broekje? Of heb je misschien liever een badpak? Dan swipe je, net als bij Tinder, naar rechts en wordt het item direct aan je favorieten toegevoegd. Kortom: binnen een paar minuten heb je al je favorite items bij elkaar en staat je eigenlijk nog één ding te wachten: een uiteindelijke keuze maken.

Al kun je ze natuurlijk ook gewoon allemaal bestellen, natuurlijk. Een vrouw heeft immers nooit genoeg bikini's, niet waar?

Lees ook: Scoop! H&M komt eindelijk met service waar iedereen op wachtte

Beeld: iStock