Klantenservice medewerker vergeet ‘zeurende’ vrouw in de wacht te zetten

Oepsie. Hij durfde daarna niets meer te zeggen.

Ook medewerkers van de klantenservice hebben weleens een slechte dag. Dat blijkt wel uit het verhaal van Marjolein, die bij een telefoontje naar haar provider onaangenaam verrast werd.

'Zeurwijf'

Toen Marjolein de werknemer van het bedrijf belde, wist hij haar niet gelijk het juiste antwoord te geven. Om het even goed uit te zoeken, liet hij weten haar even in de wacht te zetten om te overleggen met een collega. Alleen vergat hij haar werkelijk in de wacht te zetten. Oeps…

Marjolein kon meeluisteren met het ‘overleg’ tussen de werknemer en zijn collega. Zo hoorde ze hoe hij haar onder andere een ‘vervelende klant’ en een ‘zeurwijf’ noemde. Toen hij erachter kwam dat hij de mute-knop niet had ingedrukt, besloot hij de hoorn er snel op te gooien. Marjolein liet het er niet bij zitten en schreef op Facebook dat hij naast bovengenoemde acties ook nog zat te puffen en te klagen dat hij er geen zin in had.

Lees ook: De meest vieze dingen die winkelmedewerkers in de kleedkamer vinden

Doos Merci

Ondanks dat Marjolein niet heel erg blij was met het gesprek, ‘eist’ ze niet dat de jongen ontslagen wordt. “Geef hem alsjeblieft loonsverhoging of een doos Merci zodat hij weer gemotiveerd wordt. Dit kan echt niet”, laat ze aan het bedrijf weten. Zij hebben inmiddels gereageerd om het goed te maken.

Bron: Lindanieuws Beeld: iStock

Laatste nieuws