Whut: callcentermedewerkers laten bizarre voicemail achter voor Rijk Hofman

Rijk deelt het bijzondere fragment op Twitter.

Rijk Hofman ontving gistermiddag een bijzondere voicemail van een aantal Ziggo-medewerkers. De callcentercollega's kregen Rijk niet te pakken, en spraken vervolgens per ongeluk zijn voicemail in.

Voicemail

Via Twitter legt Rijk de bizarre voicemail vast. Hij deelt het fragment met zijn volgers, aangezien de presentator op zijn zachtst gezegd not amused is. De callcentermedewerkers roepen namelijk een aantal bizarre dingen tegen elkaar.

Enkele quotes uit het fragment zijn: “Je hoort zijn voicemail, nog een keer doen?”, “Zijn adres weet ik nu ook”, “We gaan hem doodstalken” en “Wie is Tim Hofman?!”

Frustratie

Rijk laat al gauw blijken dat hij dit bizarre bericht echt niet normaal vindt. “Ziggo, wil je je personeel anders even normaal en professioneel opleiden. Als je over klanten praat met collega’s, zorg dan dat er geen voicemail wordt ingesproken”, laat hij weten.

Volgers van de presentator zijn het al gauw met Rijk eens. “Dit is een absoluut ontslag hoor”, schrijft iemand in de reacties. “Echt niet oké. Tuurlijk is het lachen als je een keer iemand die bekend is aan de lijn krijgt, maar deze blijven 1. Niet professioneel en 2. Schenden zijn privacy duidelijk. Contractueel is dit ook een no go.”

Reactie Ziggo

Inmiddels heeft Ziggo ook gereageerd op deze actie. Ook het bedrijf laat weten dat dit absoluut niet de bedoeling is: “We hebben vastgesteld dat deze situatie zich heeft voorgedaan in het contactcenter van een van onze salespartners. Het gedrag is in strijd met onze gedragscode”, laat een woordvoerder van het bedrijf weten. “Tegen de medewerker in kwestie zijn direct passende maatregelen genomen. We betreuren de gang van zaken.”

Bron: NU | Beeld: BrunoPress, Instagram

Laatste nieuws