slogan

Sylvie's column: The machine

Van sexy showgirl tot hardwerkende moeder en strakgetraind model - Sylvie Meis (39) is het allemaal. In Grazia vertelt ze over haar nieuwste avontuur; het vergroten van haar imperium.

Hectisch

Voor het shooten van mijn swimwear collectie zijn we neergestreken in Zuid-Afrika. Iedereen gaat ervan uit dat ik hier alleen ben voor mijn swimwear, maar we schieten ook voor mijn volgende lingeriecollectie én voor mijn nieuwe product dat in maart wordt gelanceerd: een zonnebrillenlijn. Dat betekent wel dat het hier vrij hectisch is.

Vandaag is de derde dag en ik moet zeggen: ik ben wel toe aan een cupcake, glas champagne en Netflix. Ik zit in een strak regime: ik moet om drie uur ’s nachts opstaan, om vier uur de make-up in en daarna anderhalf uur naar de locatie rijden. ’s Avonds ga ik eigenlijk misselijk van vermoeidheid naar bed en de volgende ochtend begint het circus opnieuw.

The machine

Hoe gaaf ik het ook vind – werkelijk waar, kippenvel als ik op de set sta – maar damn! De plaatselijke crew had in eerste instantie niet door dat het mijn bedrijf is. Ze snapten er niets van dat ik, terwijl ik stond te poseren voor Foto Floor, alles aan het dirigeren was, van de styling, het licht tot: gaan we voor nat of droog haar?

Toen ze zich realiseerden dat ze te maken hadden met de baas, noemden ze me ‘The Machine’, waarop ik zei: “Ik heb ooit gehoord dat ik menselijk ben, maar ik geloof dat dat een gerucht is. Weet je, ik heb altijd als een beest gewerkt, maar dat was voor andere merken, dus hállo, I’m sure gonna do that for myself. 

De hele column lees je in de nieuwe Grazia of HIER via Blendle


,