slogan

Alles wat je moet weten over Nikkie's nieuwe kledinglabel FIFTH HOUSE

Nikkie Plessen is niet te stoppen. De 32-jarige fashiondesigner haalde eind vorig jaar nog de koppen van het showbizz- en fashionnieuws met haar extravagante spring/summer ’18 NIKKIE show. Ze trommelde namelijk niet alleen half bekend Nederland op om haar show bij te wonen én over de catwalk te paraderen, de locatie was pas echt een eyecatcher. Of moeten we zeggen magisch, want de show vond plaats in Disneyland Parijs.

FIFTH HOUSE

Stil zitten doet de blondine niet want, na haar modelabel NIKKIE, kidslabel NIK&NIK, het active-wear label NIKKIE SPORTS en de high-end kledinglijn “SELECTED by Kate Moss”, lanceert Nikkie nu haar vijfde kledinglijn: FIFTH HOUSE. Met haar vorige collectie wist ze iedereen te verrassen met Kate Moss als gezicht van de campagne nu zal Nederlands icoon en topmodel Doutzen Kroes het wereldwijde campagnegezicht zijn van FIFTH HOUSE. Hiermee is FIFTH HOUSE de eerste Nederlandse modelabel waar Doutzen zich aan verbindt.

Doutzen

"Doutzen is een tijdloze, natuurlijke schoonheid van internationale allure maar zonder poespas. In combinatie met haar Hollandse nuchterheid belichaamt zij daarmee exact hetgeen wij met FIFTH HOUSE willen uitstralen. Ik ben dan ook vanzelfsprekend meer dan trots dat juist Doutzen bereid was om haar gezicht te verbinden aan ons mooie nieuwe merk.” FIFTH HOUSE focust zich nadrukkelijk op de sector Modern Classic. De kleding kenmerkt zich door cleane lijnen, comfortabele pasvormen, natuurlijke en rijke materialen met veel aandacht voor de details en kwaliteit van de afwerking.

FIFTH HOUSE omvat een complete collectie dameskleding waaronder tops, jurkjes, truien, broeken, jassen en accessoires. De maten variëren tussen 34 t/m 46 en de prijzen zijn vanaf €59 voor een top, €89 tot €169 voor een broek of een jurk en oplopend tot €399 voor een leren jas. De eerste collectie van FIFTH HOUSE is vanaf juli verkrijgbaar.