slogan

Nicolette van Dam: 'Dit is ons leven, zo zijn we'

Met twee dochters wist presentatrice Nicolette van Dam precies waar haar meisjescollectie voor het merk Jilly & Mitch van Shoeby aan moest voldoen.

Nieuwe fase

"Meisjeskleding uitzoeken is het allerleukste wat er is", vindt Nicolette. "Ik koop veel online. Uiteraard bij Shoeby, maar ook bij Zara, H&M, Net-a-Porter", vertelt ze in de nieuwe Grazia.

"Ik let er wel op dat het bij hen past. Kiki heeft een periode gehad dat ze alleen maar rokken en jurken aan wilde, ik kreeg haar met geen mogelijkheid in een broek. Nu ze vier jaar is, wil ze opeens wel, volgens mij zijn we in een nieuwe fase terechtgekomen. Ik bespreek ’s avonds ook met haar wat ze de volgende dag aan wil. Tot in detail, vaak tot de sokken aan toe."

Lees ook: Nicolette van Dam onder vuur

Ons leven

Bijna 1,5 miljoen volgers zien op Facebook, Twitter en Instagram regelmatig foto’s van de schattige Lola en Kiki. Nicolette krijgt steevast de vraag waar ze de kleding heeft gekocht. "Het is absoluut niet mijn bedoeling om dingen aan te prijzen, maar ik vind het wel leuk dat mensen geïnspireerd raken door de dingen die ik koop. Niet alleen op het gebied van kleding, maar ook op het gebied van bijvoorbeeld leerzame spellen", zegt ze. "Alles wat ik op social media zet, laat gewoon ons leven zien, zonder doel erachter. Dit is ons leven, zo zijn we."

Het hele interview lees je in de nieuwe Grazia die nu in de winkel ligt!

Lees ook: Carrièreswitch voor Nicolette van Dam

Tekst: Sigrid Stamkot, Beeld: ANP