Drew Barrymore lanceert make-uplijn

Een eigen beautylijn, het hoort er tegenwoordig bijna bij als je beroemd bent. Dat moet ook Drew Barrymore gedacht hebbe...

Een eigen beautylijn, het hoort er tegenwoordig bijna bij als je beroemd bent. Dat moet ook Drew Barrymore gedacht hebben. Vanaf deze week is haar make-uplijn Flower te koop bij 1.509 Wal-Mart winkels in de Verenigde Staten.

De actrice geeft aan dat Flower een beautylijn is met een feel-good-factor. Zo wordt er niet geadverteerd en is er niet getest op dieren. “En alle producten bestaan uit dezelfde ingrediënten die ook gebruikt worden in luxe make-up”, vertelt Drew.

De beautylijn bestaat uit elf producten voor het gezicht, vijf kleuren lippenstift, negen oogproducten en vijf nagellakken.

Een vreemde is Drew overigens niet in de beauty-industrie. De actrice was in 2004 en 2005 een van de gezichten van Lancôme en vanaf 2007 van Cover Girl Cosmetics.(RK)

 

Beeld: Getty Images 

Laatste nieuws