Dit heeft bedrijf Chantal Janzen over rel rondom RUMAG te zeggen

Chantal deed een samenwerking met het merk.

Afgelopen week ontstond er heel wat ophef rondom het merk RUMAG. In een uitzending van Zondag met Lubach werd namelijk beweerd dat het merk heel veel geld zou binnenhalen met een dubieuze actie voor het Rode Kruis. Deze actie was ook in samenwerking met &C, het magazine van Chantal Janzen. De actrice reageert nu op al deze commotie.

Niets verdienen

Met de actie kun je een shirt kopen, waarvan 10 euro naar het Rode Kruis gaat. De shirts kosten 15 euro, en je betaalt nog 10 euro extra die naar het Rode Kruis wordt overgemaakt.

Wat volgens Arjen Lubach ook opvallend is, is dat je bij normale shirts geen verzendkosten hoeft te betalen, terwijl bij deze shirts de kosten oplopen tot bijna 7 euro.

&C liet in ieder geval weten niks te verdienen aan de inzamelingsactie. "&C heeft altijd een volledige en transparante communicatie over samenwerkingen met een goed doel en maakt hier geen winst op. Zo ook met het T-shirt dat RUMAG maakte voor deze eenmalige samenwerking, waar &C niets aan heeft verdiend."

Lees ook: RUMAG reageert op uitzending Zondag met Lubach

Reacties

Chantal laat weten achter dit statement te staan en er verder niet op te willen reageren.

Veel mensen raadden het Chantal af om met het merk samen te werken. "Chantal. Doe even iets. Ook jouw reputatie wordt te grabbel gegooid door die stakkers" en "Niet met deze gasten in zee gaan, ze jatten bijna alle quotes en stoppen een groot deel van het geld in hun eigen zak", zijn enkele reacties onder de video, waarin René Watzema Chantal overhaalt om mee te doen met de samenwerking.

De actie met de T-shirt van RUMAG is inmiddels afgelopen.

Bron: Story | Beeld: BSR

Laatste nieuws