Britney Spears onherkenbaar in campagne

Brit, is that you?

Kenzo heeft niemand minder dan Britney Spears weten te strikken voor hun nieuwste fashion campagne. En de popster heeft een aardige make-over gehad.

Plastic fantastic

Brit, is that you? De zangeres poseert in kleurrijke kledingstukken in de campagnefoto's van Kenzo, maar is niet meteen herkenbaar. De inmiddels 36-jarige lijkt eeuwig jong te blijven. Dan kan maar twee dingen betekenen: Photoshop of de plastisch chirurg. Fans denken vooral het laatste.

Haar neus liet ze jaren geleden al doen, maar het lijkt er volgens velen op dat nu ook haar lippen eraan moesten geloven. Het valt niet te ontkennen dat ze ook hier en daar een spuitje botox heeft gehad. Nog even een flinke laag Photoshop er overheen et voilà: it's Britney b*tch! Maar, het valt niet te ontkennen dat ze er geweldig uitziet – kunnen we het even over die abs hebben?

Jeugdig

Voor Britney is het de eerste keer dat ze in een modecampagne staat. "Het gaat om een jeugdige collectie. We hebben veel lol gehad op de set, ondanks dat ik het niet gewend was. Normaal gesproken sta ik in een studio. Bovendien droeg ik opvallende kleding. Het voelde raar, maar het resultaat is heel cool geworden.", laat ze weten.

Lees ook: Britney Spears zingt na jaren live en gaat viral

Een bericht gedeeld door KENZO (@kenzo) op

Een bericht gedeeld door KENZO (@kenzo) op

Een bericht gedeeld door KENZO (@kenzo) op

Een bericht gedeeld door KENZO (@kenzo) op

Bron: AD, beeld: Getty

Laatste nieuws