slogan

KPN-reclame gaat viral om bijzondere reden

Word jij ook knettergek van reclames? Toch zijn sommige de moeite waard om eens te kijken. Zo ook de nieuwste KPN-reclame met de inmiddels welbekende Marietje

Emotioneel

Terwijl haar vader een presentatie op een congres in het Indiase Mumbai geeft, belt Marietje haar vader via een video call. Hij neemt op het podium op. Dit zorgt voor een zichtbaar emotionele papa, dat al snel gevolgd wordt met vele 'aaahw's' uit de zaal. Maar hoewel het er bij een reclame meestal net zo aan toe gaat als op een filmset, is dit bij deze KPN-reclame absoluut niet het geval.

Spontaan

De reclame is namelijk spontaner dan je misschien had gedacht. De man op het podium, Yoerie van Alteren, is namelijk geen acteur en op dat moment daadwerkelijk een presentatie aan het houden. Uiteraard wist hij wel dat hij 'gebeld' zou worden, maar hij verwachtte niet dat Marietje, die ook in real life zijn dochter is, ook echt in beeld zou komen. Zijn reactie is dan ook puur, net als de 'aaahw's' uit het publiek. 

Velen vinden het een mooie emotionele reclame, maar toch kan niet iedereen de video waarderen en mag het zoetsappige spotje van sommigen gauw verdwijnen. Kijk mee en oordeel zelf

Lees ook: Zo ziet het jongetje uit de Rolo-reclame er nu uit

 

Bron: Lindanieuws Beeld: YouTube


,