Nieuwe geur Moschino weer in opvallende verpakking

Jeremy Scott, creatief directeur van Moschino, staat bekend om zijn aparte designs. De eerste geur van het italiaanse modehuis, Toy, zat al in een aparte verpakking: namelijk in de vorm van een teddybeer. Ook deze keer heeft de creatieve Jeremy Scott zich helemaal uitgeleefd op de verpakking van de geur . Het resultaat mag er zijn!

Huh?

De nieuwe geur heet Mochino Fresh Couture en is geïnspireerd door de modecollectie van het voorjaar van 2016. Jeremy liet zich inspireren door alledaagse producten en dat resulteerde in het ontwerp voor het flesje dat eruit ziet als een fles allesreiniger! Het is typisch Moschino om zich niet aan het 'standaard beeld' vast te houden. Dat bewijzen ze wel weer met dit ontwerp!

Fresh Couture

Deze verrassende en ironische geur met de naam Fresh Couture speelt met frisse en vrolijke ingrediënten. De belangrijkste accenten van deze geur zijn mandarijn en bergamot, verrijkt met exotische ylang-ylang. Daarnaast bieden frambozen een contrast met het bloemige hart van witte pioen en osmanthus. De basis van deze geur is helder hout, witte patchoeli en ambrox.

De campagne

Supermodel Linda Evangelista is het gezicht van de campagne van deze geur. De flacon, die daadwerkelijk is ontworpen als een schoonmaakmiddelspray, is verpakt in een elegant, wit doosje.

Fresh Moschino @lindaevangelista #stevenmeisel @carlynecerfdedudzeele @itsjeremyscott #moschino #lindaevangelista

Een video die is geplaatst door Moschino (@moschino) op

Lees ook: Katy Perry poseert poedelnaakt voor Moschino

Bron: Fragrantica, Beeld: Instagram, Getty