Dacht jij dat de tijd van grote logo's voorbij was? Mooi niet! Sterker nog: hoe meer logo's, hoe beter.
Logo's all over
Een broek, shirt of jas met logo's all over, is de trend van het moment. Gucci doet het al jaren, net als Louis Vuitton. Als tiener droomde je van zo'n tas of riem, maar grote kans dat je het de laatste jaren een tikkeltje ordinair vond.
Maar zoals alle trends maakt ook deze een comeback. En er is één logo in het bijzonder dat we wel erg vaak voorbij zien komen: de dubbele F van Fendi.
De F van Fendi
Kim Kardashian is al een tijdje fan van de trend; ze wordt regelmatig gespot in haar Fendi logo legging en shirt. Maar ze is niet de enige die met het retro Fendi logo is gezien.
Gigi Hadid ging voor sokken, Hailey Baldwin voor een jurk en Chloë Grace Moretz droeg een trui. Influencer Caro Daur maakte het wel heel bont en droeg een Fendi print rok, jas, tasje én oorbellen.
Lees ook: Move over, statement oorbellen! Dit is de nieuwe accessoire trend
Bron: WhoWhatWear, Beeld: Getty