slogan

TOMMYNOW "DRIVE" zet Milan Fashion Week op z'n kop

Gisteren vond de vierde TOMMYNOW show plaats. Na New York, L.A. en Londen was dit keer de pitstop in Milaan.

TOMMYNOW

Milan Fashion Week is in volle gang en de show waar toch wel heel modeland elke keer weer naar uitkijkt is die van Tommy Hilfiger. Gisteren was het zover en barstte het TOMMYNOW Spring 2018 spektakel los.

's Werelds grootste modellen, van Gigi en Bella Hadid tot Winnie Harlow en crimineel turned model Jeremy Meeks, paradeerden over de catwalk om de spring 2018 collectie van zowel mannen als vrouwen aan de wereld te tonen. Met als kers op de taart de Tommy x Gigi capsulecollectie. De eerste collecties tussen het modemerk en het model bleken een gouden combinatie, waardoor de twee ook dit keer weer de handen ineen hebben geslagen.

Motorsport

De collectie is geïnspireerd op Tommy's liefde voor motorsport en de show draaide dan ook om snelheid met een vleugje vintage nostalgie. Op de catwalk konden we niet om de leren broeken in gedrufde kleuren, jasjes vol met patches en cropped truien heen. De designer heeft gespeeld met proporties en vormen, onverwachte details en de bekende strepen, de checkerboard print en logo's uit de race-wereld.

See Now Buy Now

Na het succes van de eerste drie TOMMYNOW shows, draaide ook dit keer alles om Tommy Hilfigers bekende "See Now, Buy Now" format; de gehele collectie was meteen vanaf de runway te koop via de livestream. 

Benieuwd naar de mooiste runway looks? Kijk mee!