slogan

Grote veranderingen bij H&M op komst

H&M is al jaren niet meer weg te denken uit het winkelbeeld. En tegenwoordig kan er zelfs koffie gedronken worden in de H&M koffiecorner. Tijd voor meer informatie!

Nieuw concept

In Mitte (Berlijn) is een H&M flagshipstore geopend. Dit nieuwe concept werd afgelopen jaar voor het eerste geïntroduceerd in Stockholm en zou een poging zijn tot betere cijfers. De winkels zijn vijf keer zo klein en bieden een selectiever aanbod. De flagshipstores staan geheel in het teken van de bevolking en de items zijn daar geheel op aangepast.

Zo kan er in de Mitte Garten in Berlijn tweedehandskleding gekocht worden, is er een vegan cosmeticalijn en worden er zelfs yogalessen gegeven. Ook kan er na een hevige shopsessie koffie gedronken worden in de koffiehoek.

Lees ook: Winkelketen H&M komt met een nieuw merk!

Digitale pool

Binnenkort wordt het nieuwe concept geïntroduceerd in meer steden. Anna Bergare, hoofd innovaties bij H&M Lab: "Het gaat om een hyperlokale kleine flagshipstore. We zien het potentieel ervan ook op andere plaatsen. Er zijn veel van die creatieve stadsdelen waar dit concept zou kunnen werken." Is Nederland next?

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Een bericht gedeeld door DALUMA (@daluma.official) op

Bron: RTL nieuws | Beeld: BSR


,