slogan

Dit is nu al officieel de populairste rok van het jaar

En hij is alweer out of stock… Het Australische cultlabel Realisation Par slaagt er steeds in om een kledingstuk tot een viral musthave te verheffen, maar ook het label zelf is overrompeld door de online hysterie. Met de online omschrijving “easy nineties slip skirt met een wild kantje” ging de Naomi Skirt miljoenen keren over de virtuele toonbank. Franse fashion girls, New Yorkse bloggers en modellen uit Los Angeles: wereldwijd bleek de luipaardrok een felbegeerd stuk.

Slankmakend

Om haar populariteit te verklaren moeten we ons richten tot de esthetiek. Met zijn 3/4-roklengte is het een commercieel model dankzij zijn afslankend effect. De tailleband is bovendien elastisch, dus comfortabel.

Twee manieren

Daarbovenop kan de rok – volgens zijn omschrijving – op twee manieren gedragen worden: op de heupen of op de taille. Al deze gegevens maken de rok een “easy to wear” item, hoewel je er door zijn 100% zijden materiaalkeuze wel een regelmatig bezoek aan de stomerij voor over moet hebben.

Vorige week werd een nieuwe release gelanceerd, maar ook die was een paar uur later alweer uitverkocht. Niet getreurd: begin juli zou de rok terug in stock moeten zijn.

Lees ook: Fashionista's groot fan van deze rokkentrend

 

 

Een bericht gedeeld door AnneLaure Mais (@adenorah) op

 

Bron: Marie Claire Beeld: Getty, Instagram