/https%3A%2F%2Fcdn.pijper.io%2F2025%2F04%2FZGP1CBwL3FsBAS1743755583.jpg)
Iconische campagne
Het is alweer ruim tien jaar geleden dat de welbekende Coca-Cola flessen met je naam erop in de schappen lagen – feeling old yet? In 2011 groeide het uit tot een wereldwijd fenomeen en nu komt de iconische Share a Coke-campagne terug naar Nederland! Met 150 populaire namen, 10 nicknames én de mogelijkheid om je eigen naam toe te voegen, was het nog nooit zo leuk om Coca-Cola te drinken – alleen of met je loved ones.
Jouw naam op Coca-Cola
Met Share a Coke scoor je een flesje of blikje met jouw naam, of die van je bestie, lover of favoriete familielid. Kun je je naam niet vinden in de schappen? Geen paniek. Scan gewoon de QR-code op de verpakking en ontwerp je eigen gepersonaliseerde Coca-Cola via het Share a Coke-platform. Daar maak je bovendien kans op geweldige prijzen, zoals tickets voor de vetste festivals ter wereld, van Sziget en Tomorrowland tot Lowlands.

Van online naar real life
In een wereld vol snelle DM’s en oneindige scrollsessies wil Share a Coke de waarde van persoonlijke connecties naar voren brengen. De mooiste herinneringen ontstaan niet alleen online, maar juist in de momenten die je samen beleeft. Lachen, verhalen delen en gewoon zijn met je vrienden. Of je nu chillt in het park, samen op een festival bent of bijpraat op het terras, Coca-Cola maakt die momenten nog specialer. Dit jaar viert Share a Coke daarom vriendschap en verbinding, zowel offline als online.
Hier scoor je jouw Share a Coke
Wil jij as soon as possible een Coca-Cola flesje of blikje vinden met jouw naam erop? Snappen we. Vanaf deze maand zijn gepersonaliseerde Coca-Cola flessen en blikjes beschikbaar in alle supermarkten, on the go en in de horeca. Deze zomer trekt Coca-Cola bovendien door het hele land met game-changing activaties, waar jij ter plekke je eigen gepersonaliseerde Coca-Cola blikje of merch kunt laten maken. Hou het in je gaten en beleef voor een onvergetelijke zomer!
- Coca-Cola
- Coca-Cola