Je leest het ’t eerst op Grazia.nl

Waarom de BE LOVE-boodschap van Pandora zo krachtig is

Liefde transformeert wanneer ze wordt gedeeld. Iets wat Pandora maar al te goed begrijpt. Met hun boodschap BE LOVE wil het merk dan ook de kracht van de liefde op een prachtige manier benadrukken in hun sieraden.

BE LOVE

BE LOVE

Liefde is iets ontzettends krachtigs. Om liefde in al zijn vormen te vieren – ongeacht de aanleiding, relatie of feestdag – brengt Pandora met haar BE LOVE-campagne een ode aan de liefde. Samen met diverse modellen en iconische talenten staat het merk stil bij wat liefde betekent, want het betekent voor iedereen weer iets anders.

Daarom delen onder meer actrice Winona Ryder en supermodel Iman Abdulmajid persoonlijke verhalen en herinneringen aan liefdevolle gebaren die een grote impact op hun leven hebben gehad. Zo vertelt Winona – een van de nieuwe gezichten van de BE LOVE-campagne – dat liefde voor haar draait om medeleven en emotionele openheid: “Liefde betekent dat je echt luistert, en dat je probeert zoveel mogelijk begrip te tonen", vindt de actrice. "De dingen vanuit een ander perspectief bekijken – dat is voor mij liefde. Dat is een diepgaande vorm van liefde."

Winona Ryder voor Pandora | Fotografie: Craig McDean
Iman Abdulmajid voor Pandora | Fotografie: Craig McDean

Prachtig afgewerkt

Liefde kun je uiten door woorden en gebaren, maar ook met een sieraad. Met een ketting, oorbel of ring kun je een tastbare uiting van liefde bij je dragen. Met de BE LOVE-campagne zet Pandora daarom de meest iconische items uit de collectie in de schijnwerpers, om met hun sieraden verhalen te vertellen waarin liefde centraal staat.

Een van de bijzondere bedels van de campagne is het BE LOVE-hartbedel, dat is gemaakt van sterling zilver. Om dit hart extra speciaal te maken, kun je deze met een datum, tekening, initialen of een symbool laten graveren.

BE LOVE 2025-campagne
BE LOVE-hartbedel

UNICEF

Ook heeft Pandora een prachtige UNICEF-bedel. Deze heeft een hartvormig ontwerp met een fonkelende blauwe steen in het midden. Deze bedel vertegenwoordigt Pandora’s toewijding om samen een betere toekomst te creëren. Pandora’s samenwerking met UNICEF heeft als doel jongeren wereldwijd, en in het bijzonder meisjes, te versterken door hen kansen te bieden om te leren en een betere toekomst op te bouwen – en anderen te inspireren om hetzelfde te doen.

Nieuwe Pandora-gezichten

Naast Winona Ryder en Iman Abdulmajid mag Pandora ook een aantal andere nieuwe gezichten presenteren. Dat zijn modellen Vittoria Ceretti, Mica Arganaraz, Karen Elson, He CongElisabetta Dessy en Ugbad Abdi. De modellen stonden voor de lens van niemand minder dan Fabien Baron en Craig McDean. Raymond Meier nam het schieten van de productfoto's voor zijn rekening.

Bezoek de website van Pandora om de gehele collectie te zien.

Fashion
  • Posternak & Annemarie Kuus