/https%3A%2F%2Fcdn.pijper.io%2F2025%2F02%2Fpt9WEjdkUhMkz61739530445.png)
Soho
Op 7 februari organiseerde Marc Cain een speciale mode-ervaring in Soho tijdens New York Fashion Week. Gasten konden genieten van een fijne sfeer, goede muziek én kregen een exclusieve preview van de nieuwe herfst/winter 2025 collectie. Deze first look kregen de bezoekers overigens niet zomaar, maar deze konden ze bekijken in een pop-up store!
Pop-up store
Bij binnenkomst in de store, konden bezoekers de nieuwe collectie bewonderen die in een stijlvolle omgeving werd gepresenteerd. De zilverkleurige muren in combinatie met zachtroze tinten en fijne lounge-meubels zorgden voor een fijne ambiance. "New York Fashion Week is dé plek om onze nieuwste ontwerpen te laten zien aan een publiek dat innovatie en kwaliteit waardeert," vertelde Stephen Belfer, directeur van Marc Cain Canada & USA over de store.
Gasten
Tijdens de opening van de pop-up store waren de bekendste mode-experts en influencers aanwezig. Onder meer mode-influencer Camila Coelho, supermodel Romee Strijd en tv-ster Tayshia Adams waren van de partij.

Naast het presenteren van hun nieuwe collectie, creëerde Marc Cain nog een unieke ervaring. Zo reed een opvallende LED-vrachtwagen door Manhattan die de herfst/winter 2025 collectie toonde, waardoor het merk extra aandacht kreeg in de stad. Hoe vet!

Marc Cain is een modemerk dat bekend staat om haar verfijnde en stijlvolle ontwerpen voor vrouwen. Het merk is altijd bezig met het combineren van innovatie en elegantie. De collecties zijn bovendien altijd tijdloos, draagbaar en comfortabel.
- Marc Cain