Bubble skincare
Bubble Skincare is een relatief nieuw skincare-merk dat is opgericht in 2018 in New York. Het merk houdt het internet al enige tijd in zijn greep en dat begrijpen we, want het gebruik ervan is namelijk een hele ervaring. De producten 'bubbelen' op de huid.
Felgekleurde verpakkingen
Bubble Skincare leunt op de esthetiek van Gen Alpha en Gen Z met felgekleurde verpakkingen, campagnes op sociale media en vakkundig samengestelde formuleringen die tegemoetkomen aan de zorgen van het cohort, zoals acne en een vette huid.
Bredere consumentenmarkt
Als consument zegt Shai Eisenman – de oprichtster van Bubble Skincare – dat ze tijdens het winkelen een gat in de markt opmerkte: dit wekte haar interesse in het creëren van haar eigen huidverzorgingsmerk. "Toen ik begon met de ontwikkeling van Bubble, vond ik de beste experts op het gebied van huidverzorging om mij te helpen de beste producten op de markt te formuleren. Ik kan met trots zeggen dat we een volledig vrouwelijk intern productontwikkelingsteam achter onze producten en werk hebben – met het raadplegen van dermatologen", stelt ze.
Sinds de lancering van het merk heeft het zich aangepast aan de bredere consumentenmarkt, nadat het zich aanvankelijk op tieners richtte. "Bij de lancering was Bubble Skincare bedoelt voor tieners die zachte maar effectieve oplossingen nodig hadden, maar vandaag zijn we er voor iedereen", vertelt Shai. "Onze zachte ingrediënten en prestigeformuleringen werken op de huid van alle leeftijden en stadia."
Vooralsnog is Bubble Skincare niet verkrijgbaar bij Douglas, maar wie weet wat nog komen gaat. Tot die tijd shop je het merk in Nederland bij bol.com en op hun eigen website.
Gevoelige huid
Bubble Skincare is tevens geschikt voor de wat rijpere huid. Maar ook is het assortiment geweldig voor mensen met een gevoelige huid, volgens de oprichtster. "Al onze producten zijn namelijk vrij van geurstoffen en irriterende ingrediënten." Oeeh!
- Instagram @bubbleinsiders
- Adobe Stock