Je leest het ’t eerst op Grazia.nl

Grazia's wishlist: op deze items hebben we een oogje

Elke maand zijn er weer tig releases van de mooiste producten. Deze nieuwe items staan hoog op onze wishlist: 

wishlist

Le Labo - CORIANDRE 39

Le Labo is een nieuwe City Exclusive rijker! Sinds 1 september heeft Mexico City de City Exclusive CORIANDRE 39. Inderdaad: van een van de meest controversiële kruiden is een heerlijk parfum gemaakt. Het parfum bevat naast koriander onder meer noten van limoen, muskus en (groene) bloemen.

Wie dolgraag CORIANDRE 39 wil uitproberen, hoeft overigens niet meteen naar Mexico City te vliegen. In de maand september zijn alle City Exclusives een maand lang wereldwijd verkrijgbaar bij Le Labo, en ook Skins Cosmetics heeft deze maand diverse City Exclusives in hun stores. Handig voor als er ook nog andere City Exclusives op je wishlist staan!

CORIANDRE 39 - €330 (50 ml)

VEJA - PAULISTANA

Maak kennis met VEJA's nieuwste schoen: de PAULISTANA. Deze schoen heeft de vorm van een old-school running sneaker, gecombineerd met vernieuwende elementen. De dikke, stevige zool en het asymmetrische design geven de sneaker een eigentijdse en speelse look zonder dat de classic retro-vibe verloren gaat. De schoen is verkrijgbaar in vijf kleurencombinaties: turquoise, licht grijs, zwart, gravel en parelmoer.

De schoen is vanaf 31 oktober verkrijgbaar, dus we moeten nog wel even geduld hebben voor we 'm kunnen bemachtigen.

PAULISTANA - €150

Lancaster - Golden Sun Maximizer

De zomer lijkt helaas helemaal voorbij te zijn. Wil jij je zomerse glow langer vasthouden? Dan ben je bij Lancaster aan het juiste adres. Met de Golden Sun Maximizer kun je je tan tot met een maand verlengen bij dagelijks gebruik. Deze After Sun Lotion smeert daarnaast ook nog heerlijk én ruikt lekker. Wat wil je nog meer?

After Sun Lotion - €38 (125 ml)

Little Book of Fendi

Altijd al meer willen weten over modehuis Fendi? Little Book of Fendi vertelt het verhaal van een van de meest bewonderde luxemerken ter wereld. Adele en Edoardo Fendi zetten in 1925 Fendi op. In de jaren zestig namen de vijf dochters van de oprichters het bedrijf over. Fendi had altijd al een goede naam, maar kreeg bekendheid tijdens de Dolce Vita-periode in Italië toen grote filmsterren als Sophia Loren en Claudia Cardinale het omarmden.

Karl Lagerfeld zorgde ervoor dat het merk ook daarna relevant en geliefd bleef. Nu ontwerper Kim Jones artistiek directeur is, is Fendi nog altijd even diep ingebed in de populaire cultuur en wordt het gedragen door beroemdheden als Rihanna, Jennifer Lopez en Bella en Gigi Hadid. Dit allemaal komt aan bod in Little Book of Fendi.

Verkrijgbaar vanaf 1 oktober.

The Little Book of Fendi - €18,99

Calla-collectie

Mary Katrantzou is de nieuwe creative director van lederwaren en accessoires bij Bvlgari. Mary komt meteen met een prachtige eerste collectie: de Calla-collectie. In deze debuutcollectie vind je de mooiste clutches en tassen waaronder deze prachtige handtas:

De Serpentine handtas

Mary Katrantzou is een Griekse ontwerper die in april is aangesteld als de creative director bij Bvlgari. Ze deelde het heuglijke nieuws destijds via haar Instagram pagina. “Het is een eer het merk te helpen een nieuw hoofdstuk te schrijven door middel van mijn creatieve visie", deelde de designer.

Fashion
  • Adobe Stock