Je leest het ’t eerst op Grazia.nl

De combinatie waarvan we niet wisten dat we 'm nodig hadden: Coca-Cola en OREO

Coca-Cola en OREO hebben de handen ineengeslagen! De twee iconische merken komen samen in een Limited-Editon zero sugar-drankje. Wil jij deze bijzondere smaaksensatie zelf ervaren? Dan moet je snel zijn, want het drankje is slechts tijdelijk verkrijgbaar. 

Coca-Cola OREO

Coca-Cola en OREO

Coca-Cola en OREO zijn een samenwerking aangegaan en hebben als 'besties' een exclusief product gecreëerd, dat vanaf nu in beperkte oplage verkrijgbaar is: Coca-Cola® OREO™ zero sugar Limited Edition. De samenwerking draait om het vieren van vriendschap. Beste vrienden, aka besties, nemen vaak eigenschappen van elkaar over, waardoor ze elkaar versterken. Enne, dat klonk Coca-Cola en OREO als muziek in de oren. De merken zijn op vele manieren speels met elkaar verbonden, en nu dus ook in een fysiek product! Nu ze de ultieme smaakbeleving aanbieden, kun je voor een beperkte tijd genieten van het iconische duo met je eigen vrienden.

Nieuwe draai aan twee klassiekers

"Het combineren van de twee iconische merken is misschien onverwacht, maar voelt heel goed omdat we op veel manieren op elkaar lijken", zegt Oana Vlad, Senior Director, Global Strategy bij The Coca-Cola Company over de samenwerking met OREO. "Het is een unieke samenwerking voor beide merken en we zijn verheugd dat onze nieuwe producten vrienden over de hele wereld samenbrengen voor geweldige ervaringen en momenten met elkaar.”

"Bij OREO streven we naar nieuwe manieren om consumenten te prikkelen en met deze samenwerking hebben we de lat nog hoger gelegd", vult Eugenia Zalis, Global Head of Marketing and Brand voor OREO, Mondelez International aan. "De samenwerking tussen OREO en Coca-Cola is een unieke manier om onze fans te verenigen en de kracht van verbondenheid en saamhorigheid te vieren. We hopen dat fans enthousiast zijn om deze nieuwste draai aan twee klassiekers te ervaren."

Bestie Mode

De lancering van de limited edition Coca-Cola zero sugar gaat gepaard met digitale -én fysieke ervaringen. Hierbij worden fans uitgenodigd om de 'Bestie Mode' te activeren en een team te vormen met hun beste vrienden. En daarbij komt ook fijne muziek kijken! In samenwerking met Spotify is een exclusief platform ontworpen, genaamd 'Bestie Mode Digital Experience'. Het platform biedt een unieke muziekervaring die is ontworpen om de muzieksmaak van vrienden te laten samenkomen en er vervolgens met elkaar van te genieten. Sounds good, right? Eenmaal verbonden met een Spotify account, zullen fans vragen krijgen om te zien hoe hun muzieksmaak zich verhoudt tot die van hun beste vriend. Er wordt een afspeellijst gegenereerd met gecombineerde muziekvoorkeuren om samen naar te luisteren.

Wanneer verkrijgbaar?

Ben jij nieuwsgierig geworden en wil jij deze unieke samenwerking zelf proeven? Snappen we. Helaas moet je nog héél even geduld hebben. Coca-Cola® OREO™ zero sugar Limited Edition is vanaf donderdag 5 september verkrijgbaar in lokale supermarkten en buurtwinkels in deelnemende EU-markten. We can't wait!

Lifestyle
  • Coca-Cola en OREO
  • Adobe Stock