Je leest het ’t eerst op Grazia.nl

Zien: Kim Feenstra lanceert eigen kledingcollectie

Wat een toffe items!

Staat Kim Feenstra niet vóór de camera, dan staat ze wel achter de camera om zelf plaatjes te schieten. Het topmodel is van alle markten thuis en dat heeft ze nu maar weer bewezen. Kim heeft namelijk in samenwerking met Garcia een kledinglijn gelanceerd!

#IAMWOMAN

Kim en jeansmerk Garcia hebben een gloednieuwe jeanswear collectie gelanceerd, die vanaf vandaag online en in verschillende winkels te verkrijgen is. De collectie heeft als doel vrouwen in verbinding met elkaar te brengen en female empowerment te stimuleren. Zo is de #IAMWOMAN collectie bedoeld voor alle vrouwen, ongeacht afkomst, huidskleur, geloofsovertuiging, handicap, geaardheid of politieke voorkeur. Garcia en Kim geloven namelijk dat alle vrouwen sterke individuen zijn die hun eigen krachtige verhaal schrijven.

''Deze collectie is bedoeld om te verenigen. Vrouwen zijn supermooie en krachtige wezens. En ik ben trots om vrouw te zijn. Let's celebrate women and sisterhood. Hand in hand zijn wij op ons best,'' aldus Kim Feenstra.

Garcia en Kim weten dat hoogwaardige, goed passende kleding, vrouwen kan helpen om zich nog zelfverzekerder en krachtiger te voelen. Daarom bevat deze collectie levendige en energieke kleuren die je perfect kunt, zodat vrouwen vol vertrouwen hun uitdagingen aan kunnen gaan. Garcia en Kim geloven dat als vrouwen zich prettig voelen in hun kleding, zij de beste versie van zichzelf kunnen uitdragen.

Jeanswear

De basis voor deze collectie is jeanswear. Alle items zijn jeans, of gemaakt om te combineren met jeans. Zo bestaat de collectie uit uitgesproken zomerkleuren die positiviteit en het (aanstaande) gevoel van de eindeloze zomer reflecteren. Combineerbaarheid en vrouwelijkheid zijn de twee kernwoorden die gebruikt zijn bij het selecteren van de stoffen en silhouetten – immers een vrouw die zich goed voelt in haar kleding straalt dit ook uit.

“Mensen verbinden door middel van jeanswear, dit is wat wij doen sinds 1972. In een tijd waarin vrouwen overal ter wereld opstaan voor hun rechten en controle nemen over hun leven, vinden wij het belangrijk om vrouwelijke verbondenheid te ondersteunen. Een powervrouw die dit symboliseert is Kim Feenstra – model, fotograaf, sociaal betrokken en een inspiratie voor veel vrouwen. Dit bezegelen wij nu door onze #IAMWOMAN collectie te lanceren en zodoende vrouwen te verbinden,” aldus Arno van Tilborg, Head of Brand Marketing bij Garcia.

Bron & Beeld: Garcia