Real Housewives-Djamila helpt 1000 gezinnen bij de Voedselbank

En dat allemaal dankzij haar roze Aromat!

Djamila Celina haar liefde voor Aromat was niet te missen in het eerste seizoen van The Real Housewives of Amsterdam. Ze besloot daarom – hoe toepasselijk – een roze limited edition van de smaakmaker uit te brengen, die onlangs verkocht op de Huishoudbeurs. Alle opbrengsten gingen naar de Voedselbank en daarmee heeft de realityster veel gezinnen kunnen helpen! In gesprek met Grazia vertelt Djamila alles over het succes.

Liefde voor Aromat

Djamila Celina was een opvallende verschijning in het allereerste seizoen van The Real Housewives of Amsterdam. Met haar roze haar en duidelijke mening was ze niet te missen. Maar ook haar liefde voor Aromat was op z’n minst opvallend te noemen. Of ze nou thuis aan tafel zit of in een sterrenrestaurant, je kunt de klok erop gelijk zetten dat Djamila een busje Aromat uit haar designertas tevoorschijn tovert. De Real Housewife strooide de kruiden, doorgaans in een versleten verpakking – werkelijk over elke maaltijd, vaak tot groot ongenoegen van de andere housewives. Daarom werd Djamila tijdens een etentje al eens verrast door Cherry-Ann met een glitterversie van het potje. En ook Djamila zelf zag hier wel potentie in.

Groot succes

Roze haar, roze outfits… Djamila loves pink! Een roze versie van haar geliefde Aromat kon dan ook niet uitblijven. Daarom lanceerde ze begin dit jaar haar eigen Pink Aromat Limited Editon in samenwerking met Knorr. Deze unieke versie was onlangs exclusief te koop op de Huishoudbeurs. Enne, dat was een groot succes! Aan het einde van de beurs was de roze Aromat namelijk helemaal uitverkocht.

Voedselbank

“De drukte was bizar”, vertelt Djamila aan Grazia. “Er stonden hele rijen en mensen kochten massaal het roze potje. Ik wist zelf niet dat we zo trendy en geliefd zijn!” En met het succes doet de housewife ook nog eens iets goeds voor anderen. Alle opbrengsten worden namelijk gedoneerd aan de Voedselbank. “Met de verkoop van de roze Aromat kunnen wij een week lang 1000 gezinnen te eten geven”, vertelt ze vol trots. “Ik ben blij dat er zo goed verkocht is, ook omdat alles naar het goede doel gaat en daar deden we het voor”, aldus Djamila. You go girl! 

Beeld: NL Beeld, Privébeeld Djamila Celina 

Laatste nieuws