Je leest het ’t eerst op Grazia.nl

Van stro naar glow: dit haarproduct gaat viral op TikTok

En nee, we hebben het niet over Olaplex.

Blonderen, krullen, föhnen, stijlen: ons haar wordt er niet vrolijk van. Met een coupe stro door het leven gaan is een optie, maar volgens TikTok is dat niet nodig. Beauty influencers zweren bij dit gloednieuwe product dat je haar al na één keer gebruiken gezond maakt.

Haartransformatie

Als er iets is waar we heel lekker op gaan, dan zijn het haartransformaties. Korte video's waarin we een coupe stro omgetoverd zien worden naar een glanzende bos met gezonde lokken: lijkt te mooi om waar te zijn, maar is het niet. Volgens TikTok bereik je dit effect met de producten van K18, om precies te zijn met het K18 Leave-In Molecular Repair Hair Mask. Het kost wat, maar de before and afters zijn veelbelovend.

@abbeyyung K18 vs. Bleach Damage… Does It Work? @k18hair #k18 #k18partner #k18results #hairtransformation #hairrepair ♬ original sound - Sickickmusic
@georgiarosebrown Game changer. @k18hair #k18results #k18partner #PepsiApplePieChallenge #haircare #beauty #beautynation #hairtransformation ♬ FEEL THE GROOVE - Queens Road, Fabian Graetz
@dallashairstylist I’m really loving this treatment and will be offering it in the salon going forward! #k18 #k18results #salon #beforeandafter #hairtok #fyp ♬ Desire - Slowed - Hucci

Hoe werkt het

Mocht je na het zien van deze video's ook obsessed zijn met dit product, dan geven we je alvast een spoedcursus. Het wondermiddeltje van K18 is een leave in conditioner, dus je hoeft 'm niet uit te spoelen. Het is hierbij belangrijk dat je je haren onder de douche wast en geen conditioner of een haarmasker gebruikt. Verdeel het K18-product in je handdoekdroge lokken en stijl je coupe zoals je gewend bent. Easy does it.

Volgens TikTok is dit middeltje dé manier om je coupe nieuw leven in te blazen. Je moet er wel even diep voor in de buidel tasten, want voor een full size product ben je minimaal 75 euro kwijt. Maar ja, als we de video's mogen geloven is het product het geld waard.

Bron: Glamour | Beeld: BrunoPress