Oef: zo zagen we Brad Pitt nog niet eerder

De acteur verschijnt in een wel heel sexy reclamespot.

Er gaat niets boven een aantrekkelijke man of vrouw die geniet van de kleine dingen in het leven. Een knappe man die geniet van z'n bakkie koffie: wij gaan er heel goed op. En al helemaal als het Brad Pitt is. De handsome acteur is vandaag bekroond tot hét gezicht van De'Longhi en dat viert het koffiemerk met een aantal heerlijke beelden.

A day in the life of Brad Pitt

De'Longhi, wereldleider op het gebied van premium espressomachines voor thuisgebruik, lanceerde vandaag een gloednieuwe campagne. Niet zomaar een campagne, niemand minder dan Brad Pitt speelt namelijk de hoofdrol in dit heerlijke spotje.

Wat we zien? Een day in the life of Brad Pitt. De acteur koopt zijn koffiebonen in de ochtend, rijdt een rondje op zijn motor in het broeierige Los Angeles en stopt onderweg om te tanken. Het hoogtepunt: Brad die bij thuiskomst geniet van een heerlijke bak verse koffie.

Nieuw gezicht

Dat De'Longhi heeft gekozen voor Brad snappen wij maar al te goed. Echter, het zijn niet alleen zijn looks die bij De'Longhi passen. Als world famous acteur en producent, betrokken pleitbezorger op het gebied van mileukwesties, een kunstverzamelaar en een groot liefhebber van architectuur en design past Brad als geen ander bij dit koffiebedrijf.

De'Longhi is verbonden met zijn roots en heeft een typisch Italiaanse passie voor harmonie en elegantie die verder gaat dan eenvoudige stereotypen en daarmee toegankelijk is voor heel de wereld. Oftewel: iconisch en authentiek tegelijk. Net als een Hollywoodster aka Brad Pitt die voor zichzelf een eenvoudige, perfecte kop koffie maakt.

De’Longhi

Groot koffieliefhebbers zullen De'Longhi herkennen aan de koffiemachines voor thuisgebruik. “De'Longhi heeft de afgelopen jaren een buitengewone groei doorgemaakt en de productie van espressomachines voor thuisgebruik heeft een centrale rol gespeeld in deze groei”, vertelt CEO Massimo Garavaglia over het koffiebedrijf.

“Wij geloven dat Brad Pitt de perfecte ambassadeur is om de wereld over De'Longhi te vertellen – hij is de ultieme belichaming van de geest van De'Longhi: gedurfd en internationaal, maar tegelijkertijd verfijnd en elegant.”

Brad Pitt – De’Longhi

Favo koffie

Brad loves koffie, maar wij ook. En als we een favoriete koffie uit mogen kiezen, dan gaat onze voorkeur uit naar een iced variant. In Amerika noemen ze dit ook wel een Cold Brew, een koffie die héél lang moet trekken (12 tot 24 uur) zodat de warm gezette koffie helemaal af kan koelen en de smaak intensiveert.

Zet je de koffie met een apparaat van De'Longhi, zoals de PrimaDonna Soul, dan gaat dit een stuk sneller. De koffie wordt bereid op een temperatuur van 70 graden Celsius, in plaats van 90-95 graden Celsius. De PrimaDonna Soul biedt de mogelijkheid de aromafunctie te verhogen en voor de perfecte Cold Brew zet je 'm op standje maximaal. Zet een grote kop vol met ijsblokjes onder het apparaat en laat de wat koudere koffie hierover gieten. Vind je de Cold Brew te sterk? Fleur je koffie dan op met een scheut kokosmelk, alcohol of – ja, echt – tonic.

Video: YouTube

Laatste nieuws