/https%3A%2F%2Fcdn.pijper.io%2Fcore%2Fgrazia-fallback.jpg)
Eindelijk! De mannelijke meelezers van Grazia krijgen wat ze verdienen: hun eigen Grazia Man. Deze editie ligt nu in de winkels.
Vijf jaar geleden kwam de eerste Grazia naar Nederland. De unieke mix van mode, entertainmentnieuws, actualiteit en humorvolle tone of voice verpakt in een wekelijkse glossy sloeg aan en al snel was Grazia het snelst groeiende modeweekblad van Nederland.
Het wekelijkse succes van Grazia is ook te danken aan de talloze fans die het blad elke week kopen en verslinden. Dat zijn niet alleen vrouwen, 54.000 mannen lezen Grazia iedere week. Daarom, speciaal voor de Nederlandse man, komt Grazia twee keer per jaar met Grazia Man.
Naast dat je de m in de winkels kan krijgen, kan je hem nu ook hier online kopen. Liever digitaal lezen op je iPad? Klik dan hier.
Het eerste covermodel: DJ Sunnery James, de belichaming van de moderne man.
Succesvol dj, een ware wereldreiziger, casually fashionable en getrouwd met s werelds mooiste vrouw Doutzen Kroes. In het interview onthult hij dat hij écht geen idee had wie Doutzen was: Leuke meid, dacht ik. Pas toen een vriend zei je moet haar naam eens googelen zag ik ál die fotos.
Naast een interview met Sunnery, ook een sexy shoot met SBS vamp Tess Milne, de mode musthaves voor de zomer, een mini-cursus Zo houd je je minnares tevreden, een column van oud-voetballer/feestbeest Andy van der Meijde en het openhartige verhaal van Henri, die spijt heeft van zijn tweede leg. Verder gadgets, autos én de nieuwste sexhype: dogging.