/https%3A%2F%2Fcdn.pijper.io%2Fcore%2Fgrazia-fallback.jpg)
Oh my Romeo! De familie Beckham doet het goed in de modewereld. Na de succesvolle kledinglijn van mama Victoria en de H&M-campagne van papa David, is nu zoontje Romeo van 10 aan de beurt. Hij poseerde niet lang geleden met topmodel Cara Delevingne voor het merk Burberry in een campagne voor de lentecollectie. Met groot succes, is gebleken: de verkoop is in totaal met 13 procent gestegen!
De hoofdontwerper, Christopher Bailey, kwam met het briljante idee om de bekende Beckham-telg in de campagne terug te laten komen. Een goede zet, zou je kunnen zeggen. De verkoopcijfers zijn de laatste zes maanden enorm gestegen en in totaal ongeveer 391,8 miljoen euro (!). Vooral in China en HongKong shoppen ze er op los en worden de jassen, sieraden en tassen massaal ingeslagen.
Het succes van Burberry zal er misschien voor zorgen dat we Romeo vaker tegen komen in een campagne van het merk. Like!