Zes Nederlandse online influencers, waaronder Annic van Wonderen van I Love Fashion News, Serena Verbon van Beauty Lab, Lucy de Boer van Lovely By Lucy en Lizzy van der Ligt van Lizzy vd Ligt, hebben hun design-skills de vrije loop gelaten in de designstudio van optiekketen Eyelove. En Fashiolista Agency was verantwoordelijk voor het concept van de campagne.
Fashion know-how
Eyelove levert complete kwaliteitsbrillen op iedere sterkte, waarbij kwaliteit, draagcomfort en fashion hoog in het vaandel staan. De online influencers zijn zorgvuldig uitgekozen wegens hun fashion know-how, om op die manier een veelzijdige collectie samen te stellen met een bril voor iedere look.
Save the date
Vanaf 6 februari is de collectie te koop bij alle 125 verkooppunten van Eyelove. Voor 49,- heb je al een complete (zonne-) bril op sterkte voor veraf óf dichtbij en een complete multifocale (zonne-) bril met onzichtbaar leesgedeelte voor 99,-. Ook handig, bij 90 verkooppunten kan er zelfs ter plekke een oogmeting worden gedaan. De brillen zijn uitsluitend te koop bij één van de verkooppunten en is binnen 2 weken draagklaar. Bekijk hier alvast een sneak preview!