Out & About

Vermiste tiener wordt na 11 dagen eindelijk teruggevonden

Omg.

Redactie Grazia
1 minuut
Vermiste tiener wordt na 11 dagen eindelijk teruggevonden

Wat begon als een onschuldige vader-zoon wandeling, eindigde in de nachtmerrie voor iedere ouder. Austin Bohanan (18) en zijn stiefvader gingen eerder deze maand wandelen in de Great Smoky Mountains National Park. De twee raakten elkaar kwijt op 11 augustus en twee dagen later werd Austin officieel als vermist opgegeven. De politie werd meteen ingeschakeld en niet veel later startten ze de zoektocht naar de tiener. 11 dagen later werd Austin gelukkig gezond en wel gevonden.

Zoektocht

Bohanan vertelde aan de boswachters dat hij contact probeerde op te nemen met zijn ouders, toen hij en zijn stiefvaders werden opgesplitst. Hij probeerde zijn moeder te bellen, maar hij had telkens geen verbinding. Vervolgens volgde hij dagenlang twee verschillende meren in de hoop het park uit te komen. Uiteindelijk wist hij de aandacht van de passagiers op een boot te trekken, die hem veilig naar huis bracht.

Check up

Austin werd meteen naar het ziekenhuis gereden voor een check up, maar werd dezelfde dag alweer ontslagen meldt ABC News. "We zijn zo dankbaar voor alle liefde, gebeden en steun van iedereen”, aldus zijn tante Carrie Bohanan ABC News in het ziekenhuis.

Lees ook: Vraagtekens bij politie-oproep van moeder JonBenét Ramsey