Showbizz

Hollywood Breakfast

Dit gebeurde er vannacht terwijl je sliep.

Redactie Grazia
2 minuten
Hollywood Breakfast

Rise and shine! Wij geven jou elke dag de ins en outs over het celeb nieuws dat je gemist hebt terwijl je sliep.

Cindy Crawford blikt terug op ontmoeting met prinses Diana

Ze werd ooit uitgenodigd als verrassing voor een toen nog jonge prins William, al blijkt dat niet de eerste keer te zijn dat het topmodel de prinses van Wales ontmoette. Hoewel het topmodel in haar leven al veel mensen had ontmoet, was ze voor de ontmoeting met Lady Di toch wel erg zenuwachtig. Zo schrijft ze in haar verhaal op Instagram. "Ik weet nog dat meteen toen ze binnenkwam en we begonnen te praten, het voelde alsof ik met een vriendin sprak. Ze liet ons zien hoe een moderne prinses zou moeten zijn", aldus CIndy.

Fans van Mariah Carey streamen massaal Taylor Swifts' nieuwe hit

Hoewel de glamourdiva niks met de nieuwe hit van Taylor te maken heeft, promoten haar fans massaal het nieuwe nummer van de zangeres. Op dit moment is het namelijk nog de zomerhit Despacito’die op nummer één in de Amerikaanse Top 100 staat, maar de fans van Mariah hopen dat daar snel verandering in komt. Hun idool zou namelijk uit de boeken als artiest die het langst op nummer één heeft gestaan verdwijnen, zodra het Spaanstalige nummer ook volgende week nog op nummer één staat. Wanneer het nummer Look What You Made Me Do de hitlijst zal bestormen en op die felbegeerde plek komt te staan, zal Mariah gewoon nog haar positie blijven behouden. En dus zijn haar fans dus voor één keer die hard fans van Taylor. Tsja…

Amy Schumer houdt zich niet in qua fooien
Dat de sterren aardig met hun creditcard kunnen wapperen, dat is met hun riante inkomens wel duidelijk. Toch betekent dit lang niet altijd dat ze ook het personeel een fooi geven. De actrice deed dat gelukkig wel en wist bij het personeel dan ook een enorme lach op het gezicht te toveren. “Ze was heel aardig. Ze vertelde aan de bediening dat ze zelf ook serveerster is geweest en weet hoe zwaar het is”, aldus de eigenaar van The Union Oyster House. Amy beloonde het restaurant dan ook ruim voor de goede diensten. In totaal liet ze een fooi van 500 dollar achter. En dat is toch fijn...

Een bericht dat is gedeeld door @amyschumer op

Bron: RTL Beeld: Getty, Instagram