Je leest het ’t eerst op Grazia.nl

Hét merk dat elke fashionblogger nu in haar kast heeft

Hét merk dat elke fashionblogger nu in haar kast heeft

Hét merk dat elke fashionblogger nu in haar kast heeft

Fashionbloggers worden vaak gewaardeerd om hun goede smaak en geweldige outfits. Alle items waarin zij worden gespot, zijn binnen no-time uitverkocht. Zal dat ook gelden voor deze riem?

Off-White

Off-White, luidt het merk. Het Italiaanse designerlabel is in 2013 opgericht door Virgil Abloh, de creative director van Kanye West. Met Off-White wil de ontwerper het grijze gebied tussen streetwear en high-fashion vullen. Het merk staat bekend om haar urban uitstraling, het gebruik van grafische prints en het iconische patroon van diagonale strepen.

How to

De riem, die in tien kleuren verkrijgbaar is, zie je vooral op social media verschijnen. Hoewel het zeker een populair item bij mode-liefhebbers is, vraag je jezelf af hoe zij ooit de maar liefst twee meter lange riem om hebben gekregen. Daar heeft het merk over nagedacht en plaatste daarom een 'How to' video.

Twee meter lang

De riem is van 100% katoen, is dus twee meter lang, 3,5 cm breed en €154. Je koopt hem bij Bijenkorf, waar de populaire kleur geel nu helemaal uitverkocht is. Natuurlijk kun je ook een kijkje nemen op de officiële site, waar je meerdere varianten vindt.

Niet alleen de 'industrial belt' is een hype, ook de tassen, shoulder straps, telefoonhoesjes en schoenen, zijn niet uit de kasten van modemeisjes weg te denken. Wij moeten er nog even aan wennen... Heb jij de riem al ingeslagen?

Lees ook: Musthave: De Gucci-riem waar iedereen mee gespot wordt

Parisian tigerrr 😼 #paris #ootd #nakd discountcode ROMYD20 @nakdfashion

Een bericht gedeeld door R O M Y ⚡️🔥 She Who Dares Wins (@romydfonseca) op

To the moon and beyond @wonhundred_official

Een bericht gedeeld door Lizzy (@lizzyvdligt) op

Bron: Highsnobiety Beeld: Instagram