Showbizz

Zó spreek je de naam van het derdje kindje van Kim en Kanye uit

Aha!

Zó spreek je de naam van het derdje kindje van Kim en Kanye uit

Er werd de afgelopen tijd een hoop gespeculeerd, maar toen Kim Kardashian en Kanye West maandag hun derde kindje via een draagmoeder mochten verwelkomen en Kim een afbeelding op Instagram plaatste van het Louis Vuitton-logo, wisten fans het zeker: het meisje zal Louis(e) West heten. Echter, bleek dit niet te kloppen.

De naam

Ook de namen Elle, Elvie, Star en South waren volgens het internet mogelijke kanshebbers, maar gisteren kwam dan eindelijk het hoge woord eruit. Op social media onthulde Kim dat hun kleine meid Chicago West heet.

Je spreekt het uit als...

Daarnaast vertelt de Kardashian-familie nu ook hoe je de naam uitspreekt. Volgens Kim zou de roepnaam van de kleine Chicago 'Chi' zijn. Dit moet je uitspreken als 'Shy'. Aha! Twitter had - uiteraard - het een en ander te zeggen over de naam.

Lees ook: Zo zal Kim Kardashian haar derde kindje noemen

Beeld: Twitter, Getty