slogan

Er ligt weer een gloednieuwe Grazia in de winkel

Er ligt weer een kakelverse Grazia in de winkel en Bella Hadid siert deze week de cover.

Deze week: 

* Wil jij naar de leukste Grazia- feestjes, sippin’ on champagne terwijl je ook nog eens fantastische vlogs maakt? Dan ben jij misschien wel de Grazia vlogger die we zoeken! 
* Weg uit die schaduw van haar zus en van haar ex-lover The Weeknd: Bella Hadid gaat vanaf nu voor zichzelf. En dat doet ze heel oké. 
* De verhuizing naar het Palais de l’Élysée zit erop, en de Macrons zijn nu officieel de first family van Frankrijk. Ondanks al het gedoe tijdens Emmanuels campagne. 
* Ben jij klaar voor de comeback van de cowboyboots? 
* Haar eerste campagne is een feit, en dat modellencontract is ook binnen. Lila Grace (14) laat het met haar debuut al zien: ze is, net als mama Kate, een echte Moss. 
* Niet alleen Mattie en Wietze hebben ervaren dat vriendschap en collegialiteit nog wel eens kunnen botsen. Ook Caroline (23) raakte haar beste vriendin en collega kwijt. 
* Ze maken samen een tijdschriftversie van Gwyns site Goop en moeten dus nauw met elkaar samenwerken. De wereld houdt haar hart vast: loopt dit uit op dé catfight van de eeuw? 
* GeenStijl ligt onder vuur na beschuldigingen van seksisme, maar er zijn online meer dirt bags te vinden. Dan Bilzerian is al jaren de ongekroonde sleaze-koning van Insta. En hij wordt er zelfs voor beloond! 
* Het is denitief: Naomi van As (33) is gestopt met hockey. In Grazia vertelt ze over haar lastige besluit, haar kinderwens en de grote vraag: ‘What’s next?’ 
* De Amerikaanse Brooke Axtell (36) werd als zevenjarig meisje door haar oppas maandenlang voor sex verhuurd. Die periode bepaalde voor altijd haar leven. Nu is ze activist, en strijdt ze voor vrouwenrechten.
* Van Hollandse danswedstrijd tot Super Bowl-podium: Rotterdammer Gianinni Semedo Moreira (28) kan het zelf soms ook bijna niet geloven. “Ik had nooit gedacht dat ik van dansen mijn werk kon maken.” 
* Social selling is dé manier om jezelf te verkopen als je een baan zoekt, een promotie wilt of je eigen business runt. Maar wat is het precies, en hoe maak je van jezelf een merk? 
* Voor wie graag haar handen vrij heeft, is de utility trend een uitkomst: want zakken everywhere! Alles wat je nodig hebt, stop je weg.

Natuurlijk lees je nog veel meer, showbizz-, fashion-, beauty-, en lifestyle nieuws dus: Get it while it's hot!