slogan

Zien: de eerste campagnebeelden van Arket, het nieuwe zusje van H&M

Enkele jaren geleden maakte we al kennis met een van de nieuwe leden van de Zweedse Hennes & Mauritz-familie. Zowel & Other Stories, Cos, Monki, Weekday als Cheap Monday die bij de groep horen, veroverde de harten van modeliefhebbers overal ter wereld. Nu gaat H&M dit succes proberen te evenaren met hun nieuwe merk Arket.

Betere kwaliteit

De H&M-groep wil de snelheid van de modeindustrie tegengaan en items aanbieden die trends overstijgen en beter zijn van kwaliteit. Ook zullen merken als Nike, Clarks Littala en Veja te koop zijn in de winkels. 'We geloven dat het relevant is voor een moderne klant om verschillende merken bij elkaar te brengen - onder één dak,' vertelt Ulrika Bernhardtz - Arkets creative director - aan BoF. 'Er is totaal geen nood om producten te heruitvinden die al perfect zijn.'

De eerste Arket-winkel zal in het najaar de deuren openen op Regents Street in Londen. Nadien is het merk te koop in 18 Europese landen met extra winkels in Brussel, Kopenhagen en München.  Bekijk hier de eerste campagnebeelden:

Bron: Marie Claire, Beeld: Arket